TheGreatNorthenWall

Cel główny:

Cele poboczne:

  • Poszukaj wojsk Charrów na północ od Wielkiego Muru
  • Złóż raport Kapitanowi Calhaanowi.

Bonus:

  • Odnajdź 4 części zbroi Killna Testiebrie, a następnie odnieś je do jego grobowca

Poradnik Edytuj

Jest to pierwsza misja w GW:P więc nie powinna sprawiać problemów. Zaraz po jej rozpoczęciu kierujemy się w stronę kapitana Calhaana. Następnie idziemy ciągle na północ, droga zaznaczona na mapie. Dochodzimy do bossa który stoi za bramą. Pokonujemy go, używamy dźwigni i dalej tak, jak droga prowadzi. dochodzimy do momentu gdzie widzimy jak grawle walczą z gargulcami. Pokonujemy je wszystkie i dalej na północ. W końcu dochodzimy do punktu 6 na mapie. Po krótkim przerywniku filmowym,rozpoczyna się odliczanie. Mamy 3 minuty by wrócić do kapitana Calhaana i opowiedzieć o całym zajściu. Droga jest prosta, więc się zgubić nie można. Po drodze, przy bramie zobaczymy dwa ścierwojady - zignorujcie je. Porozmawiaj z do Calhaanem i misja skończona.

Bonus Edytuj

Bonus trochę czasochłonny - musimy zebrać pozostałości po armorze Kilnna. Są one oznaczone na mapie punktami 1, 2, 3 i 4. Warto je zbierać także w drodze do ducha, aby nie musieć się wracać.

Pierwszy kawałek odnajdujemy za skałą. Ta znajduje się nieopodal bramy, w której trzeba było użyć dźwigni. Przydatny tutaj może być klawisz Alt. Kolejną część zbroi znajdziemy na prawo od walczących gargulców i grawlów. Następna część jest chroniona przez ścierwojady. Ostatnia znajduje się po drodze do Kilnna(5).

Po uzbieraniu wszystkich części idziemy do ducha, który nam podziękuje, wręczając bonus i 1000 exp.

Tryb zaawansowany Edytuj

  • Przy walczących grawlach i gargulcach warto poczekać aż jedne przerzedzą szeregi drugich zanim wkroczymy.
  • Dwóch grawlów łapiduchów może zapewnić wystarczającą ilość leczenia, by niemal niemożliwe było zabicie ich. Oszołomienie może być przydatne.

Wskazówki Edytuj

  • Gdy mamy problem podczas ucieczki, w postaci doganiających nas popielców, można poświęcić jedna osobę, która zamiast biec stanie, zatrzymując na parę sekund popielców. Wystarczy tylko że jedna osoba porozmawia z kapitanem.
  • Wykonując misję na HM warto wziąć ze sobą MM. W tej misji jest bardzo skuteczny. Podczas ucieczki może odciągnąć uwagę popielców od drużyny, absorbując ich uwagę dostatecznie długo, by gracze mogli uciec na bezpieczny dystans
  • Przydatne w tej misji są umiejętności, które przyśpieszą nasz ruch, zwłaszcza w trybie zaawansowanym, podczas ucieczki przed popielcami. Najużyteczniejsze do tego celu są "Szarża!", "Wycofać się!" lub "Nadchodzą!", ponieważ działają na wszystkich członków drużyny.

Więcej z Fandomu