Fandom

Guild Wars

Umiejętności Wojownika

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Jeśli zdecydowaliśmy się na bycie wojownikiem, to musimy się przygotować na bezpośrednie starcia z przeciwnikiem, walkę bezpośrednią i przyjmowanie dużych grup przeciwników na siebie. Wojownik jak to zwykle bywa jest dobrze zbudowany, wyszkolony we władaniu wszelaką bronią białą.

Są to postacie świetnie wyszkolone we władaniu toporem, młotem, mieczem. Wojownik nie musi się martwić o swój poziom punktów życia w bezpośrednich starciach, gdyż ma go najwięcej ze wszystkich profesji.

Bardzo dużo umiejętności wojownika cechuje się tym , że nie korzysta z energii, tylko ze specjalnej odrębnej grupy punktów zdobywanych w walce - jest nią adrenalina. Mimo iż wojownik ma najmniej energii ze wszystkich profesji, to nadrabia ten brak dodatkowym atrybutem jakim jest adrenalina.

Taktyka - głównie są to okrzyki które mają "pobudzić" drużynę, wspomóc ją, czego skutkiem może być nagroda w postaci dodatkowych punktów życia, pancerza itp. Siła - te umiejętności które są oparte na niej , zwiększają się ze wzrostem atrybutów siły.

Więcej w Fandom

Losowa wiki