Fandom

Guild Wars

Shiro Tagachi

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Shiro.JPG

Shiro Tagachi, znany również jako Shiro Zdrajca, był czarnym charakterem w Guild Wars Factions. 200 lat przed wydarzeniami których częścią staje się gracz w Factions. Shiro był jednym z najpotężniejszych wojowników Canthy i prywatnym ochroniarzem Cesarza Angsiyan'a, 27 cesarza Canthy. W dniu Festiwalu Zbiorów w świątyni Kaoya Zun zabił on swego pana, oraz wielu czempionów. Dopiero dzięki interwencji Vizu - zabójczyni która wykorzystała swe umiejętności by zadać niespodziewany cios Shiro, dwóch pozostałych czempionów - Luxoński czempion Archemorus, oraz Kurzicki - Viktor zdołali zadać mu śmiertelny cios jego własnymi ostrzami. W chwili śmierci wywołany został Jadeitowy Wiatr, który przetaczając się przez kontynent przemienił las Echovald w kamień, morze w szczery jadeit, samą świątynie zaś doszczętnie niszcząc, zabijając wszystkie w niej przebywające osoby. W Factions Shiro powraca do Canthy, niosąc ze sobą plagę wynaturzającą zarówno umysły jak i ciała tych których dotknie. Gracze podążając jego śladami odkrywają nie tylko motywy jego obecnych działań, lecz również jego historię oraz powody jego działań sprzed 200lat. Można spotkać go również w kampanii Nightfall, odkrywając kolejny fakt z jego historii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki