Fandom

Guild Wars

Norgu

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Norgu Thespian armor.jpg
Waleczny Artysta

"Sława przemija, a dobry posiłek utrzyma Cię przy życiu przez kilka dni. Co wybierasz?"

Pochodzenie: Vabbi

Wiek: 24

Profesja: Mesmer/Aktor

Norgu jest aktorem starej szkoły, wizjonerem, niedocenionym w swoich czasach, otwartym na nowe znajomości. Jako lider wędrownej trupy "Błaźni Lyssy", jest w trakcie tourne po posiadłościach najdostojniejszych Vabbiańczyków. Tam, gdzie się pojawia, zostawia niezatarte wrażenie - dzięki jego błyskotliwej i humorystycznej parodii Generała Bayela z Gundary - przedstawienia, które będzie w jego repertuarze przez dłuższy czas. Norgu twierdzi, iż przemierzył już Kintaj i Tyrię, zaliczając dodatkowo przedstawienie(bez siedzeń dla publiki) w Henge of Denravi. Bardzo szybko przemieszcza się z jednego regionu do drugiego, wykorzystując swoje wesołe nastawienie i osobistą charyzmę, aby w ostatniej chwili wejść na przyjęcia i audiencje u bogaczy i władców, czyli tam, gdzie można znaleźć darmowe jedzenie. Norgu nie spotkał jeszcze dania, które by mu nie smakowało. Dopóty, dopóki są zapasy, Norgu jest lojalnym i mądrym kompanem. Jest wystarczająco egoistyczny, abyś o tym nie zapomniał.

Więcej w Fandom

Losowa wiki