Questa Otrzymujemy od: Blimm'a niedaleko laboratorium - Skały Maga. Zwierciadło Jasnowidzenia w Komnacie Chwały.

Cele: Wejdź do laboratorium Ooli przez sekretne przejście pokazane przez Blimma. Znajdź warsztat Ooli ukryty w głębi i przekonaj ją do wzięcia udziału w projekcie Mampa. Znajdź golema. Odkryj drogę na następny poziom laboratorium. Przeszukaj pokój w poszukiwaniu przejścia. Przetrwaj ostrzał. Otwórz zamek zabezpieczający. Pokonaj Niezniszczalnego golema. Skonfrontuj się z tajemniczym głosem

Wymagania: Teren laboratorium.

Nagroda:

  • Tryb normalny: 2.500 doświadczenia; 3.000 punktów reputacji Asurów.

Za każde ponowne wykonanie misji 300 punktów reputacji Asurów (jeżeli Twoja ranga Asurów jest niższa niż 8).

  • Tryb zaawansowany: 2.500 doświadczenia; 4.500 punktów reputacji Asurów.

Za każde ponowne wykonanie misji 450 punktów reputacji Asurów.

Opis:
Początkowo quest rozpoczynamy w laboratorium, gdzie napotykamy dużą grupę golemów robotników oraz strażników. Na końcu korytarza jest dźwignia, ale według gry jesteśmy nazbyt słabi, żeby ją przesunąć - w takim wypadku potrzebna jest nam pomoc. Musimy kolejno próbować "rozmawiać" z którymś z nich, aż jeden wreszcie pójdzie z nami. Po drodze do dźwigni kilka golemów nas zaatakuje - zabijemy je bez większych problemów. Następnie przebiegamy całą drużyną następny korytarz i uruchamiamy dźwignie. Wszystkie golemy w tym momencie się ożywią - pokonamy je poprzez ściąganie na siebie małych grupek. Następne pomieszczenie będzie przyjazne dla nas, aż do czasu kiedy podniesiemy klucz z mistycznego zamka. Golemy w tym momencie staną się wrogie - jeśli nazbyt ucierpimy klucz wystarczy upuścić. Kolejna sala, to pokój pełny strzałek - golema stojącego na bezpiecznym gruncie zagadujemy, następnie on aktywuje wokół siebie pole ochronne i tak dochodzimy do końca korytarza. Następne pomieszczenie będzie aktywowane poprzez zebranie golemów , którzy będą aktywowali platformy. Ostatnią planszą jest boss, niezniszczalny golem. Pokonamy go matrycą, którą naładujemy w niestabilnym zapasie magicznej energii. Kilka razy najprawdopodobniej umrzemy, ale questa wykonamy.

Więcej z Fandomu