Fandom

Guild Wars

Mnich

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij

Mnich.jpg

Mnich stanowi uosobienie boskiej łaski, jest ogniwem, przez które bogowie w niebiosach przekazują na pola bitew swą moc. Związek Mnicha z bogami pozwala mu uzdrawiać i chronić swych sprzymierzeńców, a także razić wrogów boską mocą. Mnisi są bardzo popularni w grupach jako "profesja wsparcia". Najlepiej sprawdzają się w grupach bohaterów jako pomocnicy. Większość z nich woli stać za murem wojowników, bo Mnisi nie są w stanie równać się z nimi w walce.

Typowa postać wsparcia - chroni, leczy i wzmacnia kolegów. Ma też kilka specjalnych zastosowań - tak zwany 55 monk to jeden z najbardziej przegiętych... tanków. Poza tym mnisi są czasami masowo używani w PvP do zadawania obrażeń, przede wszystkim za pomocą Sygnetu Osądu. Popularny jest też układ z masowym wykorzystaniem enchanta Zealot's Fire. Mnich to popularna klasa drugorzędna przede wszystkim dzięki leczeniu, na jakie pozwala, ale pod tym akurat względem nikt nie przebije mnicha pierwszorzędnego.

Atrybuty:Edytuj

  • Łaska bogów: *atrybut pierwszorzędny* Za każdy punkt tego atrybutu, kiedy mnich leczy sprzymierzeńca za 3.2 hp kiedykolwiek rzuca na niego jakiś czar. Atrybut ten dotyczy bardzo różnych umiejętności, przede wszystkim związanych z zaklinaniem, ale także z oszczędzaniem many (b. ważne!), usuwaniem debuffów i - pomocniczo - leczeniem.
  • Modlitwy lecznicze: Leczenie, leczenie, leczenie i jeszcze trochę leczenia. Poza tym 2 ciekawe czary wskrzeszające. Czy wspomniałem już, że w tym atrybucie jest mnóstwo skilli leczących?
  • Modlitwy ochronne: Zapobiegają zadawaniu postaci obrażeń, a także usuwają debuffy. Jest tu też malutkie troszkę leczenia.
  • Modlitwy ofensywne: Jeśli mnich zadaje obrażenia, to tym, albo czymś ze swojej drugiej klasy. Umiejętności z tego atrybutu pomagają też sprzymierzeńcom zadawać większe obrażenia.

Najczęściej spełniane role:Edytuj

  • Healer: Stereotypowy mnich. Inwestuje dużo punktów umiejętności w modlitwy leczące wyciągając je na maksymalny możliwy poziom, utrzymuje też zwykle wysoką łaskę bogów, by dodatkowo poprawić efektywność swoich czarów leczących i uzyskać dostęp do dodatkowych umiejętności leczących i zmniejszających zużycie energii. Popularne jest też branie kilku punktów w modlitwach ochronnych, by podnieść ilość punktów życia za jakie leczona jest postać, na której użyto czaru Mend Conditions lub Mend Ailment, a także w którymś z atrybutów klasy drugorzędnej, zazwyczaj by zapewnić jakoś dodatkowe źródło energii. Mnich leczący jest w 95% przypadków postacią całkowicie pozbawioną możliwości ofensywnych. Powinien w miarę możliwości trzymać się poza zasięgiem przeciwników, ponieważ jest najważniejszą, lub jedną z najważniejszych postaci w drużynie.

Silver Girl 15:22, lip 10, 2010 (UTC) ~Strefa RPG

Więcej w Fandom

Losowa wiki