Fandom

Guild Wars

Maximum tytułów

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jest to tytuł które dotyczą osiągania maksymalnych poziomów innych tytułów. Są one głównie dla prestiżu (nie mają konkretnego zastosowania podczas gry). Po zdobyciu pierwszych 5 najwyższych poziomów tytułów w dowolnej dziedzinie (reputacja słonecznych włóczni, asurów, obrońca, odkrywca itp.) otrzymuje się tytuł "Wielka Szycha". Tytuły te dotyczą jedynie postaci, dla której są zdobywane (występują wyjątki: niektóre tytuły są przyznawane całemu kontu gracza - wszystkim jego postaciom PvP i PvE).

Poziom Tytuł Ilość wymaksowanych tytułów
1 Wielka Szycha 5
2 Ludzie Mnie Znają 10
3 Jestem Bardzo Ważną Osobą
15
4 Mam dużo Oprawionych W Skórę Książek
20
5 Moja Gildia Pachnie Drogim Mahoniem
25
6 Bóg Wędrujący Między Zwykłymi Śmiertelnikami
(Max level)
30

Komnata Chwały i poziomy Wielkiej Szychy Edytuj

  • Gdy posiada się tytuł Ludzie Mnie Znają, lub wyższy, w Komnacie Chwały postaci pojawia się Tęczowy Feniks.
  • Aby odblokować wszelkie możliwości Komnaty trzeba mieć co najmniej "Wielką Szychę".
  • Coraz wyższe poziomy tytułu "Wielka Szycha" będą prezentowane przez Pomnik Chwały znajdujący się w centralnej części Komnaty Chwały.

Bóg Wędrujący Między Zwykłymi Śmiertelnikami Edytuj

Tytuł ten uznawany jest za najbardziej elitarny ze wszystkich. Gracze którym udało się osiągnąć ów zaszczyt zwykle musieli poświęcić wiele czasu i wysiłku a jego zdobycie. Zwykle musieli poświęcić także: szkołę, dom, studia, rodzinę, dziweczynę, życie prywatne, oszczędności babci (na pro sprzęt) itp. Są tym samym przegranymi w życiu jednak w zamian mogą przechadzać się po Kamadanie z dumą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki