Fandom

Guild Wars

Luxon

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

W ciągu zaledwie kilku sekund fala uderzeniowa, powstała po śmierci Shrio, wzbiła w powietrze tony wody. Chwilę potem, wszystko wokół zamarło. Jednak nie z powodu fali zimna - morze nie zamieniło się w lód. Stało się twardym Jadeitem. Aby przeżyć, Luxoni musieli przystosować się do osiadłego trybu życia, bez możliwości transportowania swoich towarów na targ, czy nawet popłynięcia do pobliskich wysp, aby uzupełnić zapasy świeżej wody. Ich statki handlowe zastygły w oceanie. Prądy morskie, które przywiodły ich tutaj są dzisiaj historią.

Luxoni od zawsze prowadzili wędrowniczy tryb życia, żeglując po bezkresnym morzu. Udało im się jednak znaleźć zastosowanie dla ich gigantycznych statków pośród jadeitowych fal. Obecnie skupiają się na intensywnym wydobyciu magicznych osobliwości i cennych surowców z zastygłych toni morza.

Dzisiaj Luxoni są zgrupowani w trzech klanach: Węża, Żółwia, oraz Kraba. Aby zachować pokój, wszystkie klany podporządkowywiją się Radzie Starszych. Jest to zgromadzenie, które spotyka się co roku, aby opracować kodeks, którego będą przestrzegać klany w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Mimo, iż klany często walczą ze sobą, to nie chodzi tutaj o zabicie wroga, a bardziej o pokazanie, kto jest najsilniejszy.

Walki te są toczone pomiędzy mistrzami klanów, oraz ich elitarnymi strażnikami. Niesnaski pomiędzy Luxonami znikają w mgnieniu oka, gdy przychodzi do walki z Kurzickami. Więcej na stronie [[1]]

Więcej w Fandom

Losowa wiki