Guild Wars

Kurczę Czarnego Moa- Miniaturka

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dla guild wars wikia-black moa chick .png
Nietypowy rodzaj miniaturki ponieważ zdobywa się ją nie poprzez czekanie rok na prezent z miniaturką, a przez działenia we wszystkich kampaniach.

Kroki do uzyskania miniaturki:

1.Wziąć udział w Nornańskim Turnieju Wojowników i pokonać Zho w 3 rundzie aby ortrzymać Dziennik Zho.

2.Zabrać ze sobą Dziennik Zho,50 gałęzi duchodrewna,10 sztabek stali oraz 5 szt. platyny i pójść do Katharin w Wylegarni Gayla(obszar do eksploracji) jest na dachu ,,Lewiatana".Stworzy ona dla ciebie przedmiot- część inkubatora. (Bez dziennkia nie będzie chciała z tobą rozmawiać).

!!! Przedmioty otrzymywane w następnych punktach należy włożyć do inkubatora.Można go otworzyć klikając dwukrotnie na jego ikone w ekwipunku!!!

3.Z gniazda w Dolinie Regenta na południe od Fortu Ranik zabrać jajo Ptaka Moa i pojść z nim do Wodospadów Welonu Żałobnego wychodząc z osady Archiwa Durheim. Idź wzdłuż rzeki aż natrafisz na obiekt zwący się tak samo jak lokacja w którym się znajduje i zanurz w nim jajo ,,rozmawiając" z nim. Jajo zostanie nasycone esencją lasu przez co stanie się utwardzone.

4. Zabijając Łuskowce Moczarowe z Kryty lub kupując od graczy zdobyć 5 Płetw Grzbietowych Łuskowca Moczarowego i wymienić u kolekcjonera Gruhn Rybak na Południowym Zachodzie Jezior Bliźniaczch Węży na ,,Śledzia".

Więcej w Fandom