Fandom

Guild Wars

Jadeitowa Kopalnia

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Misja - współzawodnictwo. Naszym zadaniem jest tu obrona górników. Celem tego wyzwania jest zdobycie 10 punktów szybciej niż drużyna przeciwna w czasie 15 minut lub zdobycie większej liczby punktów niż drużyna przeciwna w ciągu 15 minut. By zdobyć punkt musimy przejąć jedną z kopalni (żółtą, zieloną lub fioletową) i odeskortować tragarza jadeitu do naszej bazy - jeśli dojdzie i przekaże jadeit, zdobywamy punkt. Jeśli w ciągu jego drogi kopalnia z której wyruszył nie została zajęta, wyruszy on znowu, w przeciwnym razie pozostaje on w bazie do ponownego zajęcia kopalni. Dla ułatwienia gracze przejmują punkty obrony, które atakują przechodzących w pobliżu przeciwników, w tym tragarzy drużyny przeciwnej. By przejąć punkt obrony lub kopalnię należy zabić wszystkich przeciwników (NPC-ów) drużyny przeciwnej stojących przy kopalni/punkcie obrony. Szczególnie dobrym połączeniem jest tu Mnich/Patron, z umiejętnościami leczącymi (np. Bryza Uzdrowienia, Uzdrowienie Innej Osoby, Spojrzenie Jamei, Słowo Uzdrowienie (um. elitarna) i przyśpieszającymi poruszanie sie tragarzy (np. skill "Pośpieszcie się" albo "Wycofać się"), biegają oni za tragarzami, "poganiają" ich i zapewniają powrót do bazy z jadeitem. Drużyna posiadając 3 takich monków (po jednym na tragarza z kopalni) może być pewna swojego zwycięstwa. Również skutecznie są tu elementaliści z czarami obszarowymi mogącymi ranić grupy wrogów (np. Deszcz Ognia, Deszcz Meteorytów, Meterowy, Kula Ognia, Inwokacja Rodgorta, Żar Tenai).

Więcej w Fandom

Losowa wiki