Guild Wars

Inskrypcje

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

Inscription (silver).jpg

Inskrypcje są to dodatkowe ulepszenia broni. Pojawiły się razem z kampanią Nightfall I zastąpiły modyfikacje do broni występujące w kampaniach Prophecies i Factions.

Inskrypcje mogą być odzyskane i dodawane tylko do broni znalezionych w kampaniach Nightfall, Eye of the North, jako nagrody w Dodatkowej Paczce z Misjami, przedmioty ze skrzyni na końcu elitarnych misji Głębiny oraz Labirynt Urgoza w Factions, przedmioty w skrzyni w Komnacie Bohaterów, w skrzyni w Rozpadlinie Niedoli i Królestwie Zmarłych oraz w Skrzyni Zaishen.

InformacjeEdytuj

Nie ma kupców specjalizujących się w sprzedaży inskrypcji, możesz zdobyć je w łupach lub od innych graczy.

Możesz wydobyć inskrypcje z dowolnego dropu (rzeczy jaka wypadnie z zabitego potwora) jeśli się w nim znajduje, przy użyciu Zestawu do Odzysku Surowców, chociaż przedmioty mają szanse na zniszczenie w trakcie jej wydobywania.

U kupca inskrypcja ma wartość 25 sztuk złota. Zestaw do Identyfikacji może być użyty do zidentyfikowania inskrypcji, cena przedmiotu po zidentyfikowaniu może się znacznie zmienić w stosunku do ceny przed identyfikacją.

UżycieEdytuj

Aby przyłączyć inskrypcję do przedmiotu należy kliknąć podwójnie na inskrypcję, później kliknąć na przedmiot, z którym chcesz ją połączyć.

Przedmiot, z którym chcesz połączyć inskrypcję musi posiadać miejsce na inskrypcję. Miejsce to może być puste i jest po prostu napisane ’’’Inskrypcja:brak’’’ lub znajduje się tam inna inskrypcja. W ostatnim przypadku wkładana inskrypcja zastąpi tą poprzednią. Możesz spróbować zachować starą inskrypcję, ale przedmiot jest narażony na zniszczenie podczas wyjmowania.

Informacja: Przedmioty z Prophecies, Factions nie zostały przekonwertowane na nowy system, więc do nich nigdy nie włożymy inskrypcji. Wyjątkiem są przedmioty zdobyte ze skrzyń na końcu misji elitarnych w Factions, czyli w Królestwie Zmarłych oraz w Rozpadlinie Niedoli.

Typy InskrypcjiEdytuj

Typ PrzedmiotuKolor Ikonka
Broń Zielony (Srebrny) Inscription (silver).jpg
Broń niemagiczna Niebieski (Platynowy) Inscription (blue).jpg
Broń do magii Zielony (Miedziany) Inscription (copper).jpg
Focus lub TarczaCzerwony (Bronzowy) Inscription (bronze).jpg
Focus Żółty (Złoty) Inscription (gold).jpg

Lista InskrypcjiEdytuj

Inskrypcje posortowane według efektu:

Bonus do WalkiEdytuj

Bonus Zakres Warunki Nazwa Inskrypcji Item type:
Inskrybowany ...
Damage + ...% +10..20% while ... Żywotność jest poniżej 50% "Zemsta należy do mnie" Inscription (silver).jpg
Bronie
pod wpływem klątwy "Nie bój się żniwiarza"
+10..15% w postawie "Taniec ze śmiercią"
pod wpływem zaklęcia "Prowadzi mnie przeznaczenie"
Żywotność jest wyższa niż 50% "Siła i Honor"
+14..15% atakując
(pancerz -10)
"To the Pain!"
Energia -5 "Mięśnie ponad mózg"
+10..15% vs. przeciwnik pod wpływem kątwy "Za Dużo Informacji"
Energia + ... +5 (always) "Mam Moc! Inscription (blue).jpg
Bronie niemagiczne
+5...7 gdy ... [Żywotność]] jest poniżej 50% "Nie wzywaj tego z powrotem!" Inscription (copper).jpg
Broń do magii
pod wpływem klątwy "Jestem smutkiem"
+4...5 pod wpływem zaklęcia "Miej wiarę"
Żywotność jest powyżej 50% "Zdrowy i silny"
+10..15 ale Energy Regeneration -1 "Chwytaj dzień"
"Żyj dniem dzisiejszym" Inscription (gold).jpg
Focus
Pancerz + ... +5...10 gdy ... Żywotność jest poniżej 50% "Down But Not Out"
pod wpływem klątwy "Be Just and Fear Not"
+4...5 pod wpływem zaklęcia "Wiara jest moją tarczą"
Żywotność jest powyżej 50% "Niech żyje król"
atakując "Might makes Right"
rzucając zaklęcia "Wiedza jest połową bitwy"
+4...5 ale Energia -5 "Niewiedza jest błogosławieństwem"
Żywotność -20 "Życie jest bólem"
vs.
<obrażenia
type>
żywioły "Man for All Seasons"
fizyczne "Survival of the Fittest"
+5...10 zimna "Liść na wietrze" Inscription (bronze).jpg
Focus
lub
Tarcza
ziemi "Like a Rolling Stone"
pioruny "Riders On The Storm"
cięte "Zagadka stali"
ogień "Zaśnij w ogniu"
kłute "Through Thick and Thin"
Skraca czas trwania
<przypadłości>
na tobie o 20%
Przypadłość:
Choroba "Wypędź nieczystych"
Krwawienie "Strach rani głęboko"
Oślepienie "Widzę to teraz wyraźnie"
Osłabienie "Only the Strong Survive"
Zatrucie "Czystość serca"
Oszołomienie "Soundness of Mind"
Okulawienie "Swift as the Wind"
Głęboką Ranę "Strength of Body"
Zmniejsza
fizyczne obrażenia ...
-1...2 gdy ... pod wpływem postawy "Run for your Life!"
pod wpływem zaklęcia "Strzeżony przez wiarę"
-1...3 pod wpływem klątwy "Nothing to Fear"
-5 Szansa: 10...20% "Szczęśliwe rozdanie"

Bonus do UmiejętnościEdytuj

Efekt Szansa: Nazwa Inskrypcji Typ przedmiotu:
Inskrybowany ...
Skraca o połowe czas rzucania zaklęć z atrybutu 10...20% "Aptitude not Attitude" Inscription (copper).jpg Broń do magii
Skraca o połowe czas odnowy zaklęć z atrybutu 10...20% "Nie zapomnij mnie" Inscription (gold).jpg Focus
Skraca o połowe czas odnowienie wszystkich zaklęć 5...10% "Serenity Now"
5...10% "Niech pamięć ponownie ożyje" Inscription (blue).jpg Bronie niemagiczne
Skraca o połowe czas czucania wszystkich zaklęć "Nie zastanawiaj się" Inscription (silver).jpg Weapons
Atrybut przedmiotu +1 gdy używasz umiejętności 10%...20% "Pan mego królestwa" Inscription (bronze).jpg Focus lub Tarcze

Więcej w Fandom