Guild Wars

Gracz Kontra Gracz – PVP

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tryb PvP oznacz Player versus Player (Gracz kontra Gracz). Po wybraniu PvP mamy kilka możliwości - tak zwane "Gotowce", czyli przygotowane w grze postaci z kompletem skilli, które mają na ogol jedno konkretne zastosowanie (na przykład Mesmer/Nekromanta, który najbardziej efektywny jest przeciwko Wojownikom, a inne klasy może uszkodzić, ale... nie za mocno ). Jednak możemy też stworzyć postać według wlanych upodobań, tworząc taką postać determinujemy pożądane przez nas klasy według woli. Wygląd postaci PvP tak samo możemy zmieniać jak w trybie PvE. Postać, którą stworzyliśmy po wejściu do gry będzie miała maksymalny (20) poziom, oraz będzie ubrana w zbroje i bronie o maksymalnych statystykach (przedmioty te wybieramy przy tworzeniu z dość obszernej listy). Postać PvP będzie posiadać te i tylko te umiejętności, runy, dodatki do broni, które odblokowaliśmy wcześniej w trybie PvE. Jedynie postaci gotowe maja określone 8 umiejętności, które będą dla nich zawsze dostępne czy je odblokowaliśmy czy nie. Ważnym jest też, że postacią, którą właśnie stworzyliśmy nie będziemy mogli odkrywać świata, dostępne będą jedynie trzy areny, po których do woli możemy się przemieszczać.

ARENY: Dla postaci PvP dostępne są trzy areny: (na areny maja także dostęp postacie PvE po przejściu do odpowiednich lokacji).

- Random Arena: 4 osoby, losowa Żeby zagrać wystarczy wcisnąć przycisk "Enter Mission" a gra przeniesie Cię na pole bitwy, gdzie dwie czteroosobowe losowo dobrane drużyny walczą przeciw sobie.

- Team Arena: 4 osoby, party Na tej arenie, podobnie jak na Competition walczą ze sobą dwie cztero osobowe drużyny, z tą różnicą, że te drużyny dobiera się przed walka, wiec można grać ze znajomymi, dobierać określone postaci i dopiero wchodzić na pole bitwy.

- Gladiator's Arena: 1 osoba, party Tutaj jest walka 1 vs 1. Doskonała na trening pojedyńczych buildów.

- Heroe's Ascent: 8 osób, party Tu także przed wejściem na arenę dobieramy sobie członków drużyny. Tomb charakteryzują się wysokim poziomem i trzeba się w nich wykazać zgraniem i jak najlepszym wykorzystaniem umiejętności. Przed wejściem do prawdziwej walki musimy pokonać drużynę NPC zwanych Unworthly, im szybciej ich pokonamy tym więcej Morale Boost dostaniemy i tym nam łatwiej będzie w walkach późniejszych.

Postaci PvE maja okazje uczestniczyć w walkach na arenach podobnych do Competition, ale dostępnych wcześniej wyłącznie dla określonego poziomu (Ascalon Arena do 10, Yak's Bend Arena: 11-15)

Na każdej z tych aren są rożne lokacje gdzie drużyny walczą. Na arenie Tombs of Primeval Kings możliwa jest także walka 2, 3, 4 aż do 8 drużyn 8-osobowych na raz. Warto wspomnieć, że na arenie Tomb można po wygraniu odpowiedniej ilości walk dojść do Hall of Heroes, gdzie będziemy walczyć o przychylność bogów (Favor of Gods). Dodatkowo pragnę dodać, że na niektórych arenach jest tak zwany Priest, który stoi w bazie i co dwie minuty wskrzesza członków party, jeśli on zginie to party jest zdane tylko na siebie (Priesta nie można wskrzesić, ale leczenie jest bardzo wskazane). Również Ważny jest Ghostly Hero, jeżeli zabijemy Hero przeciwnej drużyny zyskamy Morale Boost +5% oraz wszystkie umiejętności staja się aktywne (m.in. Ressurection Signet, o czym warto pamiętać).

Więcej w Fandom