Fandom

Guild Wars

Gildie

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gildia jest to zgromadzenie osób pod jednym sztandarem. Każdy członek gildii, może nosić pelerynę z herbem gildii wybranym przez lidera. Gildie walczą na arenach leżących na Wyspach Zmagań, toczą pojedynki z innymi gildiami jak również wzajemnie przechodzą fabuły poszczególnych części gry. Gildie mogą łączyć się w sojusze. Z czasem gdy lider uzbiera pieniądze, może zakupić Niebiańską Pieczęć, dzięki której gildia będzie miała swoją siedzibę(również wybraną przez lidera). Aby wyświetlić ekran gildii naciśnij 'G' lub wejdź w menu i wybierz odpowiednią zakładkę.

Tworzenie gildii Edytuj

Gildię może utworzyć każdy gracz (oczywiście jeśli nie jest już członkiem gildii) płacąc sto sztuk złota rejestratorowi gildii. Każda gildia musi mieć nazwę składającą się z max. 31 znaków (w tym spacji), oznaczenie gildii (tag) składający się z 2 do 4 znaków. Oznaczenie będzie się wyświetlało w nawiasie kwadratowym przy nicku postaci. Oznaczenia osób należących do tego samego sojuszu będą wyświetlały cie się na żółto. Uwaga! Nazwa gildii musi być unikatowa (żadna inna gildia nie może mieć takiej nazwy), ale oznaczenie nie. Nazwa gildii nie może być później zmieniona.

Peleryna Edytuj

Pelerynę gildii może wybrać lider płacąc heraldykowi dwie sztuki platyny. Peleryna jest niezbędna aby grać pvp. Każdy członek gildii będzie nosił taką samą pelerynę. Można ją ukryć wybierając odpowiednią opcję w menu ekwipunku ('i'). Peleryna lub jej brak nie robi żadnej różnicy dla rozgrywki pve, jednak jest pomocna przy odróżnianiu graczy z różnych gildii i większość osób uważa ją za niezbędny element gildii.

Siedziba Edytuj

Siedziba, czyli tak zwane GH (ang. Guild Hall), to lokacja do której mają dostęp tylko członkowie sojuszu lub goście w gildii. Umożliwia grę 'gildia przeciwko gildii', czyli GvG (ang. Guild versus Guild). W siedzibie może znaleźć się wszystko co oferuje zwykłe miasto (kupiec, kowal, skrzynia Xunlai itd.). Aby zakupić dla swojego GH jakąś usługę należy porozmawiać z mistrzem gildii.

Członkowie Edytuj

W nowo powstałej gildii założyciel jest liderem, który może zapraszać nowych członków. Wysłanie zaproszenia kosztuje sto sztuk złota. Można zapraszać tylko osoby, które nie są obecnie członkami żadnej innej gildii. Zwykły członek może dostać awans na oficera za np. wybitne osiągnięcia. Oficer także może zapraszać nowych członków i awansować ich na oficera. Lider może wyznaczyć oficera na przywódcę gildii. Aby rozwiązać gildię trzeba najpierw wyrzucić wszystkich członków i oficerów.

Sojusze Edytuj

Tworząc gildię automatycznie tworzysz nowy sojusz. Możesz dołączyć do istniejącego sojuszu lub samemu stworzyć sojusz, w którym twoja gildia będzie liderem. Możesz wybrać sojusz Kurzików lub Luksonów, jednak wymagana jest do tego kampania "Factions". Zaproszenie gildii do sojuszu kosztuje jedna sztukę platyny.

Tymbarkinia 19:49, 26 lut 2008 (UTC)

Więcej w Fandom

Losowa wiki