Guild Wars

Fort Ranik (misja)

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fortranik.jpg

Cel Główny

  • Odbij Wielki Mur Północny

Bonus

Dodano

  • Zlokalizuj Restraining Bolt i zwróć go do Mistrza Oblężenia Lormara.
  • Zlokalizuj Arming Crank i zwróć go do Mistrza Oblężenia Lormara.
  • Zlokalizuj dźwignię spustową i zwróć go do Mistrza Oblężenia Lormara.

Poradnik Edytuj

Misja, trzeba przyznać jest długa, chociaż prosta. Na początku idziemy ciągle na północ. Z początku będziemy mieli wsparcie rycerzyków. Potem, po zabiciu bossa, jesteśmy zdani tylko na siebie. Idziemy ciągle na północ, pokonując po drodze nie wielkie grupki popielców. Dochodzimy do Mistrza Oblężenia Lormara. Zbieramy przedmioty z pobliskich "ognisk", zaznaczonych na mapie gwiazdami. Uruchamiamy katapultę i patrzymy jak popielcy padają. Idziemy dalej, drogą zaznaczoną na mapie, dochodzimy do momentu gdzie czeka nas ciężka walka. Po rozwaleniu armii popielców, zabijamy bossa i misja skończona.

Bonus Edytuj

Bonus otrzymujemy od Armina Saberlina, gdy pojawi się wykrzyknik nad jego głową (po zabiciu pierwszego bossa). Daje nam zadanie, by uratować jego syna Deetera Saberlina. Jego lokalizacja jest pokazana na mapie (punkt B). Chroni go dwóch mnichów, leczących się nawzajem. Po zabiciu strażników Deteera bonus zostaje zaliczony.

HM Edytuj

  • Największy problem może być pod koniec misji. Wiele armii popielców o wysokich poziomach to twardy orzech do zgryzienia, jednak mając MM w teamie powinno pójść całkiem łatwo.
  • Problem może stanowić bonus. Zabicie dwóch monków, nawzajem sie leczących to też nie lada sztuka. Tu pomoże mesmer z Wypalaniem, albo Wizjami Żalu. Można także wziąc umiejętności wywołujące oszołomienie.

Wskazówki Edytuj

  • By pokonać mnichów pilnujących Deetera, przyda się dobry mesmer.
  • Można zniszczyć armię popielców (końcową) można użyć katapulty stojącej nieopodal. Gdy się spóźnimy, haczyk ten już nie zadziała.
  • Warto lurować (wyciągać grupy mobow od innych, dzięki długiemu łukowi) ostatnie grupy popielców. Zwłaszcza gdy robimy HM.

Więcej w Fandom