Fandom

Guild Wars

Bitwy Sojuszy

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Bitwy Sojuszy Edytuj

Bitwy Sojuszy (potocznie nazywane AB[Alliance Battles]) polega na walce między Kurzikami - Luxonami. W Walce bierze udział 12 graczy od strony Kurzikow i 12 graczy od strony Luxonów. Kurzikowie są oznaczeni niebieskim kolorem , a Luxoni czerwonym. Bitwy sojuszy wprowadzone są w kampanii Guild Wars Factions.

Jest pięć map gdzie toczone są walki między Kurzikami a Luxonami. Im granica posunięta jest w stronę przeciwnej , walka jest coraz cięższa.

Formowanie Drużyny i Rozpoczęcie Bitwy Edytuj

Aby wziąć udział w Bitwach Sojuszy należy być w drużynie. Drużynę można znaleźć na jednej z map Bitew Sojuszy lub założyć z członkami Gildii. Lider drużyny po zwerbowaniu trzech członków drużyny naciska przycisk "Rozpoczęcie Bitwy" i zaczyna się odliczanie do walki. Odliczanie trwa 30 sekund. Jeżeli po upływie 30 sekund nie znajdzie się żadna przeciwna drużyna , odliczanie rozpocznie się ponownie aż do rozpoczęcia walki. Odliczanie można w każdej chwili przerwać, jednak może to zrobić jedynie lider drużyny. Rozpocząć odliczanie można tylko wtedy, gdy w drużynie jest czterech graczy.

Aby wziąć udział w Bitwach Sojuszy należy : Edytuj

-Potrzebujesz Gildii , która sprzymierzyła się z Kurzikami/Luxonami

-Udaj się do siedziby gildii i porozmawiaj z Komendantem Kurzików/Nawigatorem Luxonów (jeden z nich będzie w twojej siedzibie gildii , zależnie z kim ma sojusz twoja gildia) Zatwierdź jego propozycje walki z Kurzikami/Luxonami. Zostaniesz przeniesiony na jedną z map przeznaczonych na Bitwy Sojuszy.

-Pokonaj drużynę przeciwną !

Cel Walki Edytuj

Aby wygrać: Należy uzbierać 500 punktów wcześniej niż to zrobi przeciwna strona. Aby zdobyć odpowiednia ilość punktów należy:

- zabijać przeciwników. Za zabitego Kurzika/Luxona otrzymuje się 3 punkty do ogólnej puli. Za zabicie przeciwnika otrzymuje się też 1 punkt frakcji Kurzików/Luksonów, które możesz wymienić na surowce, umiejętności lub podnieść ilość punktów uznania twojego sojuszu i gildii. Jeśli gildia ma określoną, wystarczająco dużą, liczbę punktów uznania może kontrolować miasto.

- zdobyć i utrzymać kapliczki. Od rozpoczęcia meczu co 7 sekund sprawdzana jest ilość kapliczek utrzymanych i za każdą kapliczkę otrzymuje się 1 punkt do ogólnej puli

Jeżeli dana frakcja zdobędzie wszystkie kapliczki , przeciwna frakcja ma 60 sekund na zneutralizowanie chociaż 1 kapliczki - inaczej przegrywa

Aby przejąc kapliczkę wystarczy większa ilość graczy przy danej kapliczce. Jeżeli będzie tyle samo graczy od Kurzików i Luxonów to kapliczka będzie neutralna. Kiedy przejmie się daną kapliczkę , pojawiają się strażnicy. Strażników można zabić jednak nie będą oni przywróceni do życia. Po ponownym przejęciu kapliczki , strażnicy znów się pojawią.

Mapy Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki