Guild Wars

Barwniki

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

Barwnik jest używany aby zmienić kolor większości zbroi i niektórych przedmiotów.

Czarny Niebieski Brązowy Szary Zielony Pomarańczowy Fioletowy Czerwony Srebrny Biały Żółty
Black Dye.png Blue Dye.png Brown Dye.png Gray Dye.png Green Dye.png Orange Dye.png Purple Dye.png Red Dye.png Silver Dye.png White Dye.png Yellow Dye.png

WartośćEdytuj

Kupcy zawsze płacą za każdy barwnik 1 szt. złota, istnieją handlarze barwników, więc można u nich sprawdzić cenę zanim sprzeda się barwnik innemu graczowi. Minimalną ceną każdego barwnika jest 10 szt. złota.

UżywanieEdytuj

Barwnika można użyć na wszystkich częściach zbroi (nie licząc czapek eventowych lub specjalnych hełmów typu, aura elementalisty) i większości broni. Możesz również go użyć na plecaku, torbie lub worku, zmieni to jego kolor w ekwipunku.

Aby pomalować przedmiot, należy dwukrotnie kliknąć na barwniku, potem kliknąć raz na przedmiocie malowanym. Pojawi się okno, w którym można zobaczyć, jak przedmiot będzie wyglądał po pomalowaniu. Nie musisz ograniczać się do jednego barwnika - można użyć czterech na raz, przez co uzyskuje się różne kombinacje kolorów. Kiedy mieszasz barwniki, nie możesz użyć dwóch barwników tego samego koloru, ale możesz użyć dwóch tych samych barwników + jeden inny.

UWAGA! W przypadku malowania plecaka, torby lub worka, nie pojawi się okno podglądu koloru, a barwnik zadziała natychmiast, a ty nie będziesz mógł mieszać kolorów.

Skąd wziąć?Edytuj

Barwniki wypadają z większości przeciwników. Możesz je kupić od handlarzy barwników lub po prostu, od graczy.

Szary barwnik jest dostępny tylko u kupca za 50 szt. złota. Bądź ostrożny - jest on często mylony ze srebrnym barwnikiem.

NotatkiEdytuj

  • Szary barwnik jest domyślnym kolorem wszystkich pancerzy, więc można go używać jako "usuwacza" barwnika.
  • Srebrny barwnik wygląda bardzo podobnie do szarego, ale powoduje efekty błyszczącego lakieru. Efekt zostaje podczas mieszania z innymi barwami
  • Kolory wyglądają inaczej, w zależności od powierzchni pokrywanej. Pancerz zrobiony z materiału, pomalowany na fioletowo, wygląda inaczej, niż pancerz metalowy, pomalowany na ten sam kolor.

Więcej w Fandom