Guild Wars

Alkohol

435stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

, , , , , , , lub . Każda profesja jest charakterystyczna i ma różne mocne strony, specyficzne rodzaje broni, czy magii oraz unikalne zbiory umiejętności które mogą zadawać obrażenia, manipulować wrogiem lub otoczeniem lub chronić i leczyć sojuszników. Każda profesja ma inny zbiór atrybutów – od ich wartości zależy efektywność broni i umiejętności w walce.

Główna Profesja Od twojej głównej profesji będzie zależeć twój podstawowy wygląd, wliczając w to rodzaj pancerza jaki twój bohater będzie nosić. Dostarcza ona również atrybuty, dzięki którym możesz podnieść umiejętności w trakcie dalszego grania, będziesz też miał główny atrybut, który nie byłby dostępny gdybyś wybrał tą profesję jako drugorzędną.
Drugorzędna Profesja Twoja drugorzędna profesja dodaje twojej postaci drugi zbiór atrybutów i umiejętności, aby uzupełnić te z głównej profesji. (Twoja drugorzędna profesja nie ma dostępu do głównego atrybutu dla tej profesji)

Więcej w Fandom